قوانین و مقررات

قوانین و مقررات سایت جیت کان دو
هر نوع اجتماعی نیازمند وجود قوانین و مقررات مدون ومشخصی می باشد که براساس آن حدود و ثغور مسئولیت ها و اختیارات اشخاص حاضر در آن جامعه باید مشخص گردد. این قوانین به هنگام بروز هرگونه اختلاف جهت رجوع به حوزه مربوط به تخلفات احتمالی و مسئولیت افراد را مشخص می نماید. جوامع مجازی اعم شبکه های اجتماعی و … نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. قواعد و قوانین تدوین شده ذیل نیز مربوط به شرایط عضویت و بهره برداری از سایت جیت کان دو می باشد که با عضویت در سایت به معنی اطلاع کامل از متن و شرایط آن بوده و شخص ثبت نام کننده ملزم به رعایت آن می باشد که این قوانین در قالب توافقنامه زیر ارائه گردیده است:
توافقنامه
متن حاضر متعلق به سایت جیت کان دو می باشد و علاوه بر مفاد زیر بعنوان یک سایت ایرانی، قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نیز بر آن حاکم است.
الف: شرایط عضویت:
عضویت در سایت جیت کان دو دارای شرایط خاصی نبوده و بصورت رایگان  بمنظور پایبندی به ایجاد محیطی سالم ، پرنشاط و پرمحتوا و ورزشی  درجهت ارتقاء خلاقیت برای عموم در دسترس می باشد و همچنین مدیریت سایت از داوطلبان عضویت انتظار دارد تا در صورت قبول قوانین مندرج ذیل به عضویت در سایت اقدام نمایند.
اطلاعات خصوصی:
اطلاعات شخصی عضو سایت جیت کان دو محفوظ خواهد بود.
شرایط استفاده:
اعضاء مجاز به انتشار اطلاعات محرمانه مملکتی، اطلاعات محرمانه اشخاص ثالث، مطالب نفرت آمیز، ….، غیر اخلاقی و غیر قانونی در نگارش های خود نمی باشند.
در صورت امکان ایجاد درج مطلب برروی سایت از طرف اعضاء،  مسئولین سایت مجاز به کنترل مطالب درج شده بوده و در صورت لزوم اجازه حذف آن را خواهند داشت و مسئولیت کامل مطالب قرارداده شده برعهده صاحب آن نگارش (عضو مربوطه ) خواهد بود.
مدیریت سایت جیت کان دو می تواند هر قسمتی از این توافقنامه را در هر موقع تغییر دهد. متن توافقنامه همواره برروی سایت قابل ملاحظه بوده و در صورتیکه در هر زمان با این قرارداد مخالفت داشته باشید می توانید از عضویت این سایت انصراف دهید.
در صورتیکه کلمه عبور خود را فراموش نمودید با استفاده از لینک “فراموشی کلمه عبور” می توانید آنرا دریافت کنید.
در صورتیکه از مقررات سایت و مقررات جمهوری اسلامی ایران تخطی نمائید. مسئولین سایت می توانند بدون اخطار قبلی حساب کاربری شما را مسدود و عضویت شما را به حالت تعلیق در آورند.
حقوق مالکیت معنوی:
  • استفاده از آرم سبک جیت کان دو و مطالب قرار گرفته برروی سایت در جای دیگر مجاز نمی باشد اطلاعات شخصی افراد، عکس ها و… قانوناً متعلق به این سایت بوده و سایت جیت کان دو مجاز به استفاده از اطلاعات در قسمت های دیگر سایت برای نمایش می باشد.
  • کاربران مجاز به انتشار هیچ مفهوم و محتوایی که به حقوق انحصاری و تجاری افراد و حق چاپ و نشر (Copy Right) و سایر حقوق دیگران تجاوز نمایند، نمی باشند.
  • نظر به قانون حقوق مولفین و مصنفین عرضه غیر قانونی محصولات فرهنگی از جمله دانلود نمودن آموزش های صوتی و تصویری بدون مجوز ناشر در سایت ممنوع است.
فرآیند ثبت نام در دوره های استاژها ، کارگاه های آموزشی مربیگری ، داوری  و… از سایت توسط هنرجویان به شرح ذیل میباشد:
مرحله  اول: مطالعه دقیق خبر اعلامی از سوی سبک جیت کان دو در اخبار سایت جهت ثبت نام
مرحله دوم : رعایت درج اطلاعات دقیق فردی به منظور ثبت نام در دوره های مورد نظر
 مرحله  سوم  : پرداخت مبلغ تعیین شده بصورت آنلاین و کامل توسط هنرجواز طریق همین سایت انجام و پرداخت مبالغ به صورت نقدی مورد قبول نخواهد بود.
مرحله چهارم :  حفظ رسید دریافتی پس از پرداخت آنلاین (کد رهگیری) الزامی می باشد.
مرحله پنجم : ارائه کد رهگیری در مکان برگزاری دوره های آموزشی اعلامی الزامی می باشد.
مرحله ششم : در زمان برگزاری دوره های اعلامی استفاده از فرم البسه اصلی سبک جیت کان دو برای هنرجویان الزامی می باشد.
برای آقایان شامل :
  • تی شرت سفید با آرم جیت کان دو
  • شلوار سرمه ای جیت کان دو
  • جوراب سفید
  • کفش ورزشی رزمی
  • داشتن شال ( درجه ) سبک جیت کان دو
  • داشتن البسه مخصوص تمرینات ساندا
برای بانوان شامل :
البسه در نظر گرفته شده برای بانوان الزامی است.
تبصره ۱
هنرجویان الزاما باید نسبت به تکمیل فرم عضویت سبک اقدام نموده و کد عضویت خود را دریافت و در تمام مراحل از کد مربوطه استفاده خواهد شد.
تبصره ۲
حق امتیاز کلیه مطالب سایت برای سبک جیت کان دو محفوظ بوده و هرگونه کپی‌برداری یا استفاده از بخش یا کل مطالب درج شده غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.
تذکرات مهم:
بکار بردن کلمات و یا تصاویر خلاف شئونات اخلاقی و مذهبی ممنوع می باشد.
مطالب مستهجن، افترا آمیز، دشنام و خارج از اخلاق یا بی حرمتی به مسئولین ، مقدسات فرهنگی و مذهبی  در هیچ یک ازمطالب ونظرات و خبر خوان ها مجاز نمی باشد
بیان لطیفه هائی که منجر به اهانت به هم وطنان و یا اقشار خاص گردد و خلاف شئونات اخلاقی باشد مجاز نمی باشد.
پیشنهاد و یا تشویق به هر نوع فعالیت غیر قانونی مجاز نمی باشد.
تبلیغات بدون اطلاع مسئولین سایت ، غیر مجاز و مدیریت سایت بدون اطلاع قبلی ، مجاز به  حذف آن می باشد .
قراردادن لینک به سایتهای غیر قانونی و غیر اخلاقی و مبتذل و همچنین سایتهائی که به اشکال مختلف روابط و رفتارهای فرهنگی و اخلاقی و عرفی و قانونی جامعه را پایمال نماید مجاز نمی باشد.
جعل هویت اشخاص حقیقی و یا حقوقی اعم از شرکتها، نهادها و سازمانها و نسبت دادن بیانات و سخنان دروغین به ایشان مجاز نمی باشد
پیشاپیش از همکاری تمام اعضای عزیز سایت جیت کان دو نهایت قدردانی را نموده و طبق توافقنامه اعلامی بالا می توانند اقدام به ثبت نام در سایت جیت کان دو نمایند.
 با احترام
مدیریت سایت جیت کان دو